What ir YOUR favorite game ?

View previous topic View next topic Go down

What ir YOUR favorite game ?

Post  naisco on Mon Sep 03, 2012 5:59 pm

Hey guys, i want to know, besides minecraft, what is YOUR favorite game (video game)!?
Mine is Pokemon (you might of guessed cuz of my name !! lol)
Leave a reply if you want to share that ! ! !

dunsparce99 (dafuq)
avatar
naisco
Active Member
Active Member

Posts : 58
Join date : 2012-06-25
Age : 20
Location : NY, Manhattan

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  Chick3nman512 on Mon Sep 03, 2012 9:21 pm

Halo(all of them) by far.

_________________
avatar
Chick3nman512
Admin
Admin

Posts : 186
Join date : 2012-05-31
Age : 21
Location : Austin, Texas

http://chick3nman.com

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  bluedragon965 on Mon Sep 03, 2012 9:21 pm

D&D for the win
or shadowrun

_________________
avatar
bluedragon965
Active Member
Active Member

Posts : 79
Join date : 2012-06-18
Age : 26
Location : gridley,CA

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  naisco on Mon Sep 03, 2012 10:39 pm

cool chik3n, but what ia D&D bluedragon ?


duns
avatar
naisco
Active Member
Active Member

Posts : 58
Join date : 2012-06-25
Age : 20
Location : NY, Manhattan

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  bluedragon965 on Mon Sep 03, 2012 10:43 pm

dungeons and dragons....

_________________
avatar
bluedragon965
Active Member
Active Member

Posts : 79
Join date : 2012-06-18
Age : 26
Location : gridley,CA

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  naisco on Mon Sep 03, 2012 10:47 pm

oh ok, i do now that, LOL !
Well that is cool, i used to like it, but i kinda droped it, LOL !

duns
avatar
naisco
Active Member
Active Member

Posts : 58
Join date : 2012-06-25
Age : 20
Location : NY, Manhattan

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  bluedragon965 on Tue Sep 04, 2012 7:21 am

really with the books and everything?

_________________
avatar
bluedragon965
Active Member
Active Member

Posts : 79
Join date : 2012-06-18
Age : 26
Location : gridley,CA

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  naisco on Tue Sep 04, 2012 8:14 am

Yeah, i started at camp, but i never used to continue the game outside of camp, lol !

duns
avatar
naisco
Active Member
Active Member

Posts : 58
Join date : 2012-06-25
Age : 20
Location : NY, Manhattan

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  bluedragon965 on Tue Sep 04, 2012 1:40 pm

grrr.... im done here

_________________
avatar
bluedragon965
Active Member
Active Member

Posts : 79
Join date : 2012-06-18
Age : 26
Location : gridley,CA

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  naisco on Tue Sep 04, 2012 4:01 pm

Yeah me too, well actually, me too with U (no offense) i wanna see the answers of the other people, LOL (i am not insulting you)

duns
avatar
naisco
Active Member
Active Member

Posts : 58
Join date : 2012-06-25
Age : 20
Location : NY, Manhattan

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  982993. on Wed Sep 05, 2012 6:39 pm

i play mtg

982993.
Jr. Member
Jr. Member

Posts : 13
Join date : 2012-08-05
Age : 19
Location : lehi utah

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  naisco on Wed Sep 05, 2012 8:18 pm

Cool, i remember talking about on the server !

duns
avatar
naisco
Active Member
Active Member

Posts : 58
Join date : 2012-06-25
Age : 20
Location : NY, Manhattan

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  Coolulises on Thu Sep 13, 2012 7:32 am

Call of Duty all of them, now bye I am going to sleep. Sleep
avatar
Coolulises
Jr. Member
Jr. Member

Posts : 8
Join date : 2012-06-27

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  naisco on Sun Sep 16, 2012 11:58 pm

Oh ok, well that is kool ! Very Happy

duns
avatar
naisco
Active Member
Active Member

Posts : 58
Join date : 2012-06-25
Age : 20
Location : NY, Manhattan

Back to top Go down

Re: What ir YOUR favorite game ?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum